Dr. Stefanie Enriquez-Geppert is assistent-professor en leidt verschillende projecten aan de Rijksuniversiteit Groningen, met een bijzondere focus op neurofeedbackonderzoek. Ze onderzoekt hoe onze hersenen executieve functies uitvoeren - de vaardigheden die ons helpen plannen, concentreren en jongleren met meerdere taken. Haar belangrijkste doel is om hersentrainingsmethoden te ontwikkelen die deze alledaagse vaardigheden verbeteren en het nemen van dagelijkse beslissingen en het oplossen van problemen voor iedereen gemakkelijker maken.
Charlotte Bovenberg
Charlotte Bovenberg heeft een bachelor in psychologie en werkt momenteel als jonge onderzoeker in het TULIP-team als onderdeel van een laboratoriumrotatie waarin nieuwe neurofeedbackmethoden worden onderzocht.
Ben Nitz
Ben Nitz is een 3e jaars bachelorstudent die momenteel werkt aan een multinationaal onderzoek naar de acceptatie van psychedelische neurofeedback. Daarnaast is hij een van de oprichters van de Groninger Psychedelic Society.
Simon Dijkstra
Simon Dijkstra is 3e jaars psychologiestudent. Hij schrijft momenteel zijn scriptie over de acceptatie van een leergezel tijdens neurofeedback als onderdeel van het TULIP project.
Thiresia Antoniadou
Thiresia Antoniadou heeft een diploma in Sociaal en Educatief Beleid en studeert momenteel psychologie. Ze is betrokken bij experimenteel werk om de toegankelijkheidsfactoren van neurofeedbacktraining te evalueren als onderdeel van het TULIP-team.
Saar Weijerman
Saar Weijerman is bachelorstudent Psychologie aan de Rijksuniversiteit Groningen. Momenteel is ze experimentator in het TULIP-project, waarbij ze zich verdiept in het onderzoek naar de acceptatie van leergezel tijdens neurofeedback.
Elise Grevet
Elise Grevet is een cognitief ingenieur uit Frankrijk (INCIA lab, Bordeaux) die momenteel haar proefschrift schrijft op het gebied van BCI, neurofeedback en leergedrag. Als onderdeel van een samenwerking doet ze een onderzoeksverblijf in Groningen om te werken aan het TULIP project. Ze speelt een sleutelrol in de ontwikkeling van het prototype voor een neurofeedback-leerbegeleider.
Ania Stróżyk
Ania Stróżyk is een Honours psychologiestudent die onderzoek doet naar neurofeedback en mens-robot interacties, terwijl ze zich tegelijkertijd verdiept in grafisch ontwerp. Ze streeft ernaar een brug te slaan tussen de werelden van psychologie, neurowetenschappen en design en brengt deze kennis mee naar het TULIP-project.
Javier Francisco Castilla Jiménez
Javier Castilla Jiménez studeerde neurowetenschappen en studeerde af op het onderwerp therapeutische toepassingen van psilocybine. Onlangs begon hij aan zijn PhD in een gezamenlijk programma van de Autonome Universiteit van Mexico en Groningen over onderwerpen als psychedelica-ondersteunde neurofeedback.
Willemijn Meiborg
Willemijn Meiborg is een bachelorstudent psychologie aan de Universiteit van Groningen. Ze is betrokken als experimentator in een project met een neurofeedback-begleider en doet onderzoek naar de acceptabiliteit ervan als onderdeel van het TULIP-team.
Cameron Kgomotso Taylor
Cameron is een Zuid-Afrikaanse bachelorstudent met interesse in neurowetenschappen en minder bevoorrechte bevolkingsgroepen. Hij doet onderzoek naar de acceptabiliteit van een leerbegleider tijdens neurofeedback als onderdeel van het TULIP-team.